Blij-verhaal
BlijNieuwsHaiku: lelietjes
BlijNieuwsHaiku: de naam 'lelietjes' -/maar de stinkende gouwe/bloeit zeker zo mooi #dehaikuman
BlijNieuwsHaiku: Regen
BlijNieuwsHaiku: als het lang regent/klagen de mensen,/zingen nog steeds de vogels #dehaikuman
BlijNieuwsHaiku: Oud geluk
BlijNieuwsHaiku: in zon en regen/rapen mijn ogen het zilver/van een oud geluk #dehaikuman
Niet positief denken!?
Niet alleen positief denken
BlijNieuwsHaiku: Avondzon
BlijNieuwsHaiku: na een grijze dag/breekt ze door, de avondzon/vol op het orgel #dehaikuman
Consument koopt 25% meer duurzaam voedsel
Consumenten hebben in 2012 meer uitgegeven aan duurzaam geproduceerd voedsel. De omzet steeg met 25,2 procent tot ruim €2,2 miljard. Dat de totale omzet van voedsel in Nederland nog licht stijgt is daarmee geheel te danken aan de toename van uitgaven aan duurzaam voedsel. Dit blijkt uit de Monitor Duurzaam Voedsel 2012 die staatssecretaris Dijksma [...]